SÖZLEŞME

MADDE 4 - GENEL HÜKÜMLER
4.1 - ALICI, internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. www.farmasiint.com dan kredi kartı (VISA, MasterCard), banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. 4 işgünü içinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından sipariş tutarı kadar para blokesinin yapıldığı veya havalenin veya posta çeki ödemesinin hesaplarımıza ulaştığını belirlediğimiz andır. Bu maddede belirtilmeyen ödeme yöntemleri kesinlikle kabul edilmez.
4.2 - Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.
4.3 - Sözleşme konusu ürün, ALICI dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz. Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra 3 ile 7 iş günü içerisinde ürün/ürünler kargoya verilir.
4.4 - Farmasi tüm siparişlerinizi, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliyeli fatura eşliğinde teslim edecektir. Yapılan alışverişlerdeki tüm fiyatlar KDV dahil TL olarak ifade edilmiştir. Kargo ücreti ise ALICI ya ait olup, KDV oranları kargo için %18 dir. Söz konusu oranlardaki değişiklikler, yürürlüğe girdiği tarihte aynen uygulanacaktır.
4.5 - SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
4.6 - Ürünün tesliminden sonra ALICI ya ait kredi kartının ALICI nın kusurundan kaynaklanan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun ürün bedelini SATICI ya ödememesi halinde, ALICI nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünün 3 gün içinde SATICI ya göndermesi zorunludur. Bu takdirde nakliye giderleri SATICI ya aittir.
4.7 - SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde siparişindeki ödeme şekline göre defaten iade edilir.
4.8 - www.farmasiint.com da satışta bulunan ürünlere ilişkin stok durumları Farmasi tarafından güncellenmektedir. Farmasi stoklarında yaptığı güncellemelere rağmen, elde olmayan sebeplerden dolayı tükenmiş olan ürünlerin gönderim süresi uzayabilir. Bu durumda müşteri telefon veya e-posta yolu ile bilgilendirilir. Müşterinin talebine göre şipariş değiştirilebilir, gönderim beklenebilir veya sipariş iptal edilebilir. Siparişin iptali durumunda, ödeme kredi kartı ile yapılmışsa kredi kartına, ödeme banka havalesi ile yapılmışsa müşterinin belirttiği bir banka hesabına geri havale edilir.
4.9 - İş bu sözleşmedeki bilgiler iyi niyet ilkeleri çerçevesi içerisinde ergin olmayanlar ile ayırdım gücünden yoksun veya kısıtlı erginleri koruyacak şekilde ticari amaçlarla verilmiştir.
4.10 - Paket teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır. Bu yüzden, teslimat sırasında hasarlı olduğu tespit edilen paketler kabul edilmeyip tutanak tutturulmalıdır. Daha sonra, tutanak 0 216 435 79 80 no lu faksa gönderilmeli ve durum bilgi@farmasiint.com adresine bir e-posta aracılığıyla bildirilmelidir. www.farmasiint.com dan verilen sipariş ile ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın yapılmasını sağlayacaktır.
4.11 - Ürüne ilişkin fiyatların geçerlilik süresi kampanya dönemi ile sınırlıdır.
4.12- İade veya değişikliği istenen ürünler ayrı bir paket/koli içerisinde konularak, kargoda hasar görmeyecek şekilde geri gönderilmelidir. Ürünlerin orijinal kolileri üzerinde meydana gelebilecek hasar ve üzerlerine yapıştırılan kargo vs etiketleri, ürünlerin orijinalliğini ve dolayısıyla yeniden satılabilirliğini bozduğu için, iade veya değişimleri mümkün olamayacaktır.
MADDE 5 - CAYMA
ALICI, sözleşme konusu ürününün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI ya faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulması ve ürünün kutu/paket içeriğinin eksilmemesi ve ürünün yeniden satılabilir halde olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI ya teslim edilen ürünün SATICI ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal hükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkının kullanılmasından kaynaklanan EFT kesintisi, kargo gideri ve sair masraflar satıcıya aittir.
MADDE 6 - CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler, tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünler için cayma hakkı kullanılamaz. Kopyalanarak orjinalliğini kaybeden (CD, DVD, plak vs gibi) veya hijyenik faktörler nedeniyle risk taşıyan ürünlerin (kulaklık vs. gibi) iade ve değişimleri orijinal ambalajları açıldığı takdirde gerçekleştirilememektedir. Kampanya kapsamında satılan ürünler hiçbir suretle iade alınmamaktadır.
MADDE 7 - YETKİLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI nın veya SATICI nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Siparişin gerçekleşmesi durumunda ALICI işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
SATICI
FARMASİ ENTERNASYANAL SAN. TİC. A.Ş.

YÖNETMELİK
Bu yönetmelikteki kurallar Farmasi Enternasyonal Tic. A.Ş. Danışmanlarının korunması amacıyla oluşturulmuştur. Danışman, “Farmasi’nin Danışman Sözleşmesi’nin bir eki olan Danışmanlar için oluşturulan Kuralları ve bunlarda yapılacak tüm değişiklikleri kabul eder. Değişiklikler; Farmasi’nin web sitesinde, kitapçıklarda ve bilgilendirme broşürlerinde yer alır veya diğer yollarla Danışmanlarına duyurulur. Farmasi, Direktör Adayı Danışman Bilgi Formu’nda eksik ya da yanlış bilgi veren, Farmasi Kuralları’na aykırı hareket eden kişinin Danışmanlığını herhangi bir zamanda veya derhal sona erdirme hakkını saklı tutar. Danışmanlıktan çıkarılan kişi, alt ekibi de dahil olmak üzere tüm hak ve ayrıcalıklarını kaybeder.

Danışmanlık Koşulları
1. Reşit olmuş on sekiz yaşından büyük olan herkes Farmasi’nin onayıyla Danışman olabilir.
2. Bir Danışmanının eşi sadece eşi ile aynı üyelik altında aynı sponsora birlikte kaydolabilir (sermaye şirketi ya da ortaklık mahiyetinde). Ya da kayıtlı olan eşin altında kayıt olabilir. Eşler ayrı grupların altına kaydolamaz. Eşler, ayrı gruplara-sponsorlara kaydolduğu taktirde hediye, prim ya da ödül alınması durumunda ilk Farmasi’ye kaydolan eş hak kazanır. Diğeri iade eder. Ya da hak edilmeyenlerin eşleri bedelini Farmasi’ye öder.
3. Farmasi Danışmanı olabilmek için, mevcut kayıtlı bir satış danışmanının sponsorluğunda olunması gereklidir. Farmasi dilediği zaman bir danışman adayına kaydedilmesi için sponsor tahsis edebilir.
4. Farmasi, yeni kayıt olmak isteyen bir Danışman başvurusunu veya tekrarlanan bir başvuruyu reddetme hakkını saklı tutar.
5. Bir danışmanının kaydı yenilenmediğinde 6 ay sonunda kendisine bilgi verilmeden sona erer.
6. Kayıt yenileme bedeli, Danışmanın, kayıt tarihinden itibaren on üçüncü ayın faturasına kayıt yenileme bedeli olarak ilave edilir.
7. Danışmanlar, Farmasi’ye borcunu ödedikten sonra diledikleri zaman yazılı olarak başvurduklarında ayrılabilirler. Böylece tüm haklarından feragat ederek grubundan koparlar.
8. Ayrılmış olan bir danışman (veya danışmanının eşi) sadece aşağıdaki durumlarda tekrar kayıt olabilir:
a) Danışmanlık iptal tarihinden itibaren, en az 6 ay geçmiş olmalıdır. (Özel durumlarda Farmasi’nin onayı alınır.)
b) Danışmanın tekrar başvurusunda bu durum yazılı olarak bildirilmelidir.
c) Kişiler, sermaye şirketleri ve en fazla iki kişiden oluşan ortaklıklar Danışman olabilir. Tüzel kişilik adına yetkili olan kişi ve yetkisinin sınırlarını yazılı olarak belirtmelidir. Ortaklar karşılıklı, müteselsil kefille sorumludur ve ödeme yapılmaması durumunda Farmasi alacaklarını her ikisinden veya birinden talep edebilir.
9. Farmasi, herhangi bir kural ihlalinin olup olmadığının araştırılması için bir danışmanının üyeliğini 12 aya kadar dondurma hakkını saklı tutar.
10. Danışmanlığı devam eden bir kişi, tekrar kayıt olamaz. Kayıt olması durumunda alt ekibini sponsoru lehine kaybeder. Tekrar kayıt, sadece Danışmanlıktan ayrıldıktan sonra yönetmeliğe uygun olarak olabilir.
11. Danışmanlığının bir sponsordan diğerine geçirilmesi sadece özel durumlarda Farmasi’nin onayıyla olasıdır.
12. Toplu ya da grup olarak, Danışmanların tümü istifa edip 6 ay beklese bile, sponsor değişikliği kesinlikle yapılmayacaktır.
13. Danışmanın vefatı durumunda Danışmanlık kanuni mirasçılarına geçer. Bu durumda, Farmasi’ye 60 gün içinde yazılı olarak başvurulması gereklidir. Başvurulmaması durumunda Danışmanlığı iptal olur.
14. Farmasi’nin onayıyla Danışmanlık sadece en yakın akrabalara devredilebilir. Danışmanlığını devreden bir kişi, 6 ay geçtikten sonra yeni Danışmanlık için başvurabilir.
15. Sponsor, kaydedeceği Danışman adayının Farmasi’ye uygunluğunu araştırmakla sorumludur. Kaydettiği Danışmanın müteselsil kefilidir.

Danışmanlar için Kurallar
i. Bu yönetmelikte belirtilen “Farmasi”, aksi belirtilmediği sürece “Farmasi Türkiye’yi ifade eder.
ii. “Sponsorluk ilişkisi”, bir danışmanının alt grubunda yer alması (sponsorluğu) ile başlayıp Farmasi’de sona erer.
iii. “Kişisel Grup” Farmasi danışmanının doğrudan veya dolaylı olarak sponsorluğunu yaptığı %22’lik grupların dışında yer alan gruptur.
iv. “Grup”, %22’lik danışmanlar ve onların da alt ekipleri olmak üzere tüm alt ekibi tanımlar.
v. “Farmasi Yayınları”, Kazanç Planı, Danışman Hızlı Kazanma El Kitabı, Genel Müdür El Kitabı, Farmasi Gazete, Ürün katalogları, fatura, broşürler, dergiler ve diğer bütün diğer Farmasi yazılı ve görsel malzemelerini ifade eder.
Bir Farmasi Danışmanı olarak Farmasi ile ilgili tüm faaliyetlerimi aşağıdaki ilkelere bağlı kalarak uygun bir şekilde yürütmeyi kabul ediyorum:
1. Türkiye Cumhuriyetinin tüm yasal düzenlemelerine uymayı ve kanunlarında olabilecek her türlü değişikliğe uymayı kabul ediyorum.
2. Farmasi’nin bu resmi yönetmeliğinde ve diğer tüm yayınlarında yer alan tüm kurallara uyacağımı sözlü olarak onaylayıp, uymaya ve her şartta bağlı kalacağımı kabul ediyorum.
3. Farmasi’nin tüm web sitesi, yayın ve duyurularında belirtilen tüm ürünlerini ve kazanç planını bana bağlı olan tüm grubuma ve tüm müşterilerime adil, dürüst ve güvenilir bir şekilde sunacağım.
4. Danışmanlar, Farmasi ile ilgili herhangi bir faaliyette (etkinlik, toplantı, sunum vs.) dinsel, politik, ruhani, siyasi ve politik görüşlerini bildirmemeli ve Farmasi’yi bunun için kullanmamalıdırlar.
5. Müşterilerimin siparişlerini alırken, sorularına cevap verirken saygılı ve çabuk hareket edeceğim. Ürünlerin iade ya da değiştirilmesi ile ilgili olarak Farmasi web sitesi, duyuru ve yayınlarındaki kuralları uygulayacağım.
6. Bir Farmasi Danışmanı (seviye yükseldikçe-sponsor; müdür, direktör vs.) olarak, Farmasi web sitesinde, duyurularında ve yayınlarında anlatılan tüm sorumlulukları üstleneceğim.
7. En yüksek seviyede dürüstlük, doğruluk, adillik, içtenlik ve sorumluluk sergileyecek şekilde hareket edeceğim.
8. Ne şartlar altında olursa olsun, Farmasi ilişkilerini kullanarak Farmasi tarafından onaylanmamış ürünlerin ve hizmetlerin satış ve pazarlamasını yapmayacağım. Doğrudan satış yöntemini benimseyip saygı duyacağım. Herhangi bir Farmasi ürününü doğrudan satış ilkesinin ve yasalarının haricinde perakende olarak satmayacağım.
9. Uluslararası sponsor olarak çalışırsam, Farmasi’nin faaliyet gösterdiği tüm ülkelerin tüm yasal düzenlemelerine uymayı kabul edeceğim.
10. Kişisel bilgilerimi, Farmasi’ye dilediği gibi kullanma yetkisini veriyorum.
11. Danışman, Farmasi’nin ürün veya hizmetlerinin dışında, satış ve pazarlanması için, Farmasi ağını kullanmayacağım.
12.Kapıda ödeme Siparişiniz teslim alınmadığı taktidir de Gidiş –Dönüş kargo ücreti sipariş sahibinden tahsil edilecektir.
13.“Borcunu vadesinde ödemeyen danışmanlardan ödemede gecikilen her ay için %3 gecikme faizi alınacaktır. Ayrıca, vadesinde ödenmeyen borçlar nedeniyle icra takibi başlatılması durumunda, tüm icra masrafları ile borç tutarı üzerinden hesaplanacak %5 avukatlık ücreti danışmanlardan tahsil edilecektir. Danışmanlar borcun vadesinde ödenmemesi halinde bu masrafları ödemeyi kabul ve taahhüt ederler.”
14-Farmasi Enternasyonal TİC A.Ş açık hesap uygulaması ile çalışmamaktadır.Açık hesaplar aktif direktör yazılı kefillik onayı ile tanımlanmakta olup ,açık hesap tutarının ödenenmesi durumunda kefil olan direktörün primden kesinti yapılacaktır.Borçlunun ödeme yapması durumunda kesinti yapılan tutar kefilinin hesabına aktarılacaktır.
15-Primler Pazarlama Planındaki pozisyonlara göre hesaplanmaktadır. Primler, sipariş sırasında Farmasi’de sahip olunan düzeye göre ödenmektedir. Alt ekibinden grup primi hak edilmesi için aktiflik şartı aranır.Aktiflik şartı: Bütün Aktiflikler her seviye için 125 TL PUAN
Aktif Kayıt Şartı :Nisan ayı itibari ile %18 seviyesi için 50 Katalog alımı %15 seviyesi için 25 katalog alımı
%22 seviyesi için 125 TL PUAN ’li bir kayıt yapmak ve 100 Adet katalog alımı şarttır..

Danışmanının Sorumlulukları
1. Danışman, diğer bir danışman namına onun bilgisi, vekaleti ve yazılı izni olmadan Farmasi’ye sipariş geçemez ve onun adına teslim alamaz.
2. Farmasi Danışmanı “aktif” olması ve aktif olarak gerekli kuralları o ay yerine getirdiğinde prim, ödül ve bonuslara ve ilgili tüm ödemelere hak kazanır.
3. Danışman Farmasi ürünlerinin ve hizmetlerinin bulunabilirliği, kalitesi, performansıyla ilgili yanlış ya da yanıltıcı bilgi veremez. Web sitesi, yayınlarda veya ürün ambalajlarında belirtilenler dışında bilgi veremez ve iddialarda bulunamaz. Aksi taktirde, Farmasi’nin, ilgili müşteri ya da danışmanın uğrayacağı zararları tazminden Danışman sorumludur.
4. Danışman, Farmasi’nin yazılı izni olmadan televizyon, gazete, internet, radyo, dergiler, yayın organları vs. herhangi bir medya aracılığı ile görüşemez, röportaj yapamaz ya da herhangi bir reklam aracını (mms, sms, internet vs de dahil) kullanamaz. Sadece Farmasi’nin hazırladığı ve danışmanlarıyla paylaştığı yayınları, uygulamaları, reklamları ve baskılı malzemeleri Farmasi’nin onayıyla kullanabilir.
5. Bir Danışman, diğer bir Danışmanın adayını çalamaz ve başka bir sponsora kaydolan danışmanın kendi grubuna geçirmek için ikna edip teşvik edemez.
6. Danışman, Farmasi’nin bordrolu personeli değildir. Hiçbir şekilde hiçbir kimseye Farmasi adına yükümlülük altına giremez. Danışman bu işi bağımsız olarak kendi adına yaptığını belirtmelidir. Aksi taktirde, müşterinin diğer danışmanların ve Farmasi’nin uğrayacağı zararları tazminden sorumludur.
7. Farmasi, her türlü bilgiyi, görüntü ve ses kayıtlarını toplayabilir ve saklayabilir.
8. Farmasi Garantisinden yararlanmak isteyen bir müşteriye, onu satan danışman, kanunlar ve koşullar çerçevesinde yenisiyle ya da başka bir ürünle değiştirilmesini ya da iade edilmesini önermelidir.
9. Danışmanlar, kayıt sırasında Farmasi ödeme koşullarını detaylı olarak açıklamalı ve düzenli olarak grubunun Farmasi ödeme koşullarına uymalarını sağlamalıdırlar.
10. Bağımsız Danışmanlar, Farmasi adına hiçbir e-mail ya da sms gönderemez. Kendi adlarına her ay en fazla 100 adet e-maili izin aldıkları kimselere kendi sorumlulukları çerçevesinde gönderebilirler. E-mail ya da SMS’i alıcı kişilerin izni olmaksızın, Farmasi ile ilgili bir gönderimi yapması kesinlikle yasaktır.
11. Danışman, kaydettiği her danışmanın Hoş geldin Kayıt Setini almasını sağlamalı ve her yeni üyeyi motive ederek gerekli eğitimi vermelidir. Ayrıca, ekibinin başarılı olması için de gerekli eğitimleri alıp ekibinle paylaşmalıdır.
12. Farmasi, boşanmalarda, danışmanlığın hangi tarafa verilmesine taraflar ya da mahkeme karar verebilir. Ancak danışmanlık bölünemez. Boşanma davası sonuçlanmadan geçen sürede hak edilen prim, ödül, hediye ve bonuslar ilk kaydolana ödenir.
13. Farmasi Kazanç Planında her bir Danışman hak ettiği unvan, ödül, lider geliştirme/büyütme primini alır. Kaydı silinip tekrar yeni bir kodla bile kayıt olsa, eskiden aldığı o unvana geldiğinde eskiden aldığı için tekrar verilmez.
14. Farmasi, Danışmanının herhangi bir kural ihlali veya vadesi gecikmiş faturalarını ödemesi için dilediği zaman Prim, Ödül ve Bonuslarından alma hakkını saklı tutar.
15. Tüm yasa, yönetmelik ve kurallar Danışmanlar tarafından eksiksiz uygulanmalıdır. Kendisine ve Farmasi’ye zarar verecek hiçbir hal ve harekete girmemelidir.
16. Danışman, Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde işini dilediği gibi sürdürebilir. Farmasi adına herhangi bir şube, ofis veya işletme açmaya veya imtiyaz vermeye hakkı yoktur.
17. Farmasi ürün ambalajları kesinlikle başka biri tarafından tekrar ambalajlanamaz ve başka bir ambalaj içinde satılamaz.
18. Hiçbir Danışman, Farmasi adını ve logosunu kullanıp üretim yapamaz ya da Farmasi logolu ürünleri başka bir yerden temin edemez.
19. Bir Danışman, Farmasi ismini ve logosunu belirtilen kurallar doğrultusunda Farmasi’nin onayıyla kullanabilir.
20. Farmasi, enflasyon, yasa, mevzuatlardaki tüm artışları fiyatlarına ve yönetmeliğine yansıtır. Önceden bildirmeden Kazanç planını, hak ediş koşullarını, ürünlerini ve fiyatlarını değiştirme ve yenileme hakkına sahiptir. Ayrıca ürün relansman ve lansmanından kaynaklanan değişimler, stok ya da herhangi bir problemden kaynaklanabilecek hiçbir kaybı telafi etmez. Bunlardan kaynaklanan prim, ödül ve bonusları ödemez.
21. Hiçbir Danışman, Farmasi ürünlerini ve yayınlarını perakendede satamaz. Web sitelerinde, satış sitelerinde ve internet üzerinde açık arttırma ya da eksiltme usulüyle çalışan siteler de dahil diğer internet sitelerinden satamaz, tanıtım yapamaz ve gösteremez. Perakende satış yerleri olmayan fuar alanları, kuaför/berber salonları, zayıflama merkezleri, alışveriş merkezlerindeki tanıtım standları gibi teknik olarak perakende satış yerleri olmayan kuruluşlarda ise sadece teşhir amaçlı tanıtım yapılabilir.
22. Danışman, Farmasi’den bağımsız işlerini yürütür. Kendisinin her türlü haberleşme aracında Bağımsız ünvanını kullanmalıdır. (Bağımsız Danışman, Bağımsız Danışman-Direktör gibi).
23. Farmasi tasarımları, programları, metinleri, grafikleri, yazılı ve görsel yayınlarının tamamı, dvdleri, cdleri, videoları, fotoğrafları, görselleri, müziği ve güftesi telif hakları güvencesi altındadır. Çoğaltılması ve kullanılması ancak Farmasi’nin onayıyla olabilir.
24. Farmasi, ürünlerin hatalı kullanımından doğacak zarardan sorumlu değildir.
25. Bir Danışmanının ayrılması, istifası suretiyle kaydının silinmesi, sponsoruna direkt bağlı yeni %22’lik kollar oluşmasına imkan veriyorsa, bu %22’lik kollar ilgili sponsorun unvan ve ödülleri ile ilgili hesaplamalara dahil edilemez.
26.Bir sponsorun, kampanya dahilinde başka bir sponsora olumsuz mesaj vermesi, motivasyonunu bozması, şirket ve şirket yetkilileri hakkında yanlış ve yanıltıcı beyanlarda bulunması, şirket kurallarına riayet etmemesi hallerinde, Farmasi ilgili sponsorun en az altı ay süreyle veya süresiz olarak ekranını kapatabilir.
27.Bir danışmanın, şirket ve şirket çalışanlarına yönelik olarak twitter, facebook gibi sosyal medya ortamlarında hakaret içerikli veya kişilik haklarına saldırı niteliği taşıyan yazılar yazdığının, saygısız ifadelerde bulunduğunun, keza mail yolu ile de bu tarz yazılar yazdığının tespiti halinde ilgili danışmanın ekranı en az üç ay süreyle veya süresiz olarak kapatılabilir.

Farmasi Direktör ve Tüm Seviye Direktörlerinin Sorumlulukları
Farmasi’deki tüm seviye ve ünvanların tanımı Danışmandır. Yukarıdaki yönetmeliğe ilave olarak aşağıdaki kurallar hazırlanmıştır. Bu özel kurallardan herhangi birinin ihlali, Prim, ödül ve hediyelerin iptalini getirebilir.
Müdür ve tüm seviye genel Direktör unvanlarının her ay düzenli olarak yerine getirmesi gereken görevleri bulunmaktadır.
i. Yeni kayıtlar yapmak ve yaptırmak. Düzenli olarak hem enine hem de derinlemesine kişisel grubunu geliştirmek,
ii. Grubundaki Yeni kayıtların işe başlangıç eğitimini ve hoş geldiniz programına katılımları sağlamak,
iii. Bir direktör ve üzerindeki tüm ünvanlar, Farmasi’nin tüm yönetmelik ve talimatlarına uymakla yükümlüdür,
iv. Grubundakilere yardım etmek, eğitmek, yol göstermek ve motive etmek,
v. Eğitim, gelişim ve motivasyon amaçlı düzenli toplantılar oluşturmak,
vi. Grubuyla sürekli iletişim halinde olup Farmasi ile ilgili tüm bilgi ve duyuruları paylaşmak,
vii. Müdürleriyle birlikte düzenlenen tüm eğitim ve toplantılara katılmak,
viii. Farmasi’nin yönetmeliğine tamamıyla uyarak örnek alınacak bir duruş sergilemek ve grubunun da Farmasi yönetmeliğine göre hareket etmesini sağlamak,
ix. Farmasi’nin yazılı onayı olmadan başka bir Doğrudan Satış şirketine hizmet edip üye olmamak, bu kural danışmanın birinci dereceden yakınlarını da kapsar.
x. Eğer eşlerden biri diğer bir doğrudan satış şirketine üyeyse, eşi Farmasi toplantılarına katılamaz. Ayrıca Farmasi’nin yazılı olarak bilgilendirilmesini sağlamalıdır.

FARMASİ ENTERNASYANAL SAN. TİC. A.Ş

Tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek, sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı/sağlayıcıya ulaştığı tarihten itibaren en geç 20 (yirmi) gün içerisinde sözleşme konusu mal veya hizmeti geri alacağımızı taahüt ederiz.


(Kapıda Satış Yetki Belgesi No; 18.06.2010 – 34/516)
Tüketicinin Hakları
1. İşbu sözleşmeye konu mal veya hizmetin tüketiciye teslimi ile sözleşmenin aynı tarihte gerçekleşmesi durumunda, işbu sözleşme düzenlendiği tarihten itibaren geçerlidir.
2. Sözleşmeye konu mal veya hizmetin tüketiciye teslimi sözleşmenin imlazandığı tarihten sonra gerçekleşirse, bu durumda tüketici sözleşmeye konu mal veya hizmetin teslim tarihinden itibaren / (yedi) günlük cayma hakkı süresinin sonuna kadar sözleşmeye konu mal veya hizmeti kabul veya dilerse hiçbir gerekçe göstermeksizin reddetmekte serbesttir.
3. Mal veya hizmetin reddedilmesi halinde tüketici cayma kararını, herhangi bir şekil şartına bağlı kalmaksızın olağan iletişim yolları (telefon, faks, e-mail, posta) ile satıcıya bildirir.
4. Tüketici, malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
Satıcının Yükümlülükleri
1. Tüketicinin yukarıda belirtilen 7 (yedi) günlük cayma hakkı süresi dolmadan satıcı kapıdan satış işlemine konu mal veya hizmet karşılığında tüketiciden herhangibir isim altında ödeme yapmasını veya tüketiciye borç altına sokan herhangi bir belge vermesini talep edemez.
2. Satıcı, sözleşmeyi tüketicinin kendi el yazısı ile yazmasını sağlamak zorundadır. Satıcı ve sağlayıcı sözleşmeyi tüketicinin imzalamasını ve sözleşme tarihi ile "sözleşmenin bir nüshasını elden teslim aldım ve 7 gün içerisinde satıştan vazgeçme hakkımın olduğunu konusunda bilgilendirildim." tüketicinin kendi el yazısı ile yazmasını sağlamak zorundadır.
3. Sözleşmenin ve sözleşme konusu mal veya hizmetin tüketiciye teslim edildiğini ispat satıcıya aittir. Aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanmak için / (yedi) günlük süreye bağlı değildir.
4. Satıcı cayma bildirimi kendisine ulaştığı andan itibaren 20 (yirmi) gün içerisinde sözleşme konusu mal veya hizmeti geri almakla yükümlüdür.
5. Mal veya hizmetin sözleşmede belirtilen fiyat, nitelik, miktar ve sürelere uygun olarak teslim veya ifa edilmesinden veya yerine getirilmesinden, ayrıca kanunun 6., 6a., 7., 8., 9., 13., 14., 15. maddelerinde belirtilen hususlardan da sorumludur.
6. İşbu sözleşmenin uygulanmasında Sanayi ve Ticaret Bakanlığı nca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ve SATICI nın yerleşim yerinde Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
7. Sözleşme şartları tüketici aleyhine hiçbir şekilde değiştirilemez.
Ödeme Kanalları:
EFT ve havale: FİNANS BANK: Sultanbeyli TEM Şubesi TR05 0011 1000 0000 0025 4645 67 HESAP NO: 25464567
 

 
 
 

İletişim

Farmasi 538 420 22 33 farmasi.farmasi1@gmail.com